Prisen vil jeg dog undlade at kommentere på

Jeg får muligvis et sæt i overskud på et tidspunkt, jeg ved bare ikke lige helt hvornår

mafiltenborg skrev:
Kabler & speakons + 26mm fladbor er købt. KUN 24 mm - ellers bliver hullet alt for stort!! i hvertfald ved Neutrik speakons
Jeg mangler input til kondensator-valg.
MKT eller MKP begge er folietyper, MKP er polypropylen og har lidt bedre specs end MKT
Jeg mangler input til intern-kabling-valg.
2,5 kammerat (mm2) til bas og 1,5 kammerat til disk/mellemtone. Om du vælger enkelt koret (installationskabel) eller fler koret (blød ledning) kan du eksperimentere med og se om der er forskel ud over stivheden. Harald Nyborg, THansen mfl. sælger udmærket flerkoret kabel til alm. priser til brug i biler og det er også fint til indendørs brug.
Der er ingen grund til at gå amok i eksotiske rariteter til guldpriser, min personlige holdning er at man kommer 95% af vejen med standard produkter
Jeg mangler hjælp til at få oversat fotos af delefilteret til et diagram (Audioscan CD400 A)
Jeg aner ikke hvad 'træf' er for en historie.
viewtopic.php?f=686&t=12046&p=107058&hilit=2019#p107058
Helikon skrev:3,3 uF/250V og 0,68 uF/ 250V Det er Siemens type 32231 MKT
Tonni skrev:K = 10%
X-ray skrev:Tonni skrev:K = 10%
Ja - og M = 20% fandt jeg ud a'..![]()
Det var bare det 'M' som jo passede fint med 'µ'. Deraf min undren..![]()
Hilsen X-ray
Helikon skrev:3,3 uF/250V og 0,68 uF/ 250V Det er Siemens type 32231 MKT
Helikon skrev:mafiltenborg skrev:Kabler & speakons + 26mm fladbor er købt. KUN 24 mm - ellers bliver hullet alt for stort!! i hvertfald ved Neutrik speakons
Helikon skrev:Dem jeg tænkte på var de almindelige NL4MP rektangulære i samme størrelse som XLR og dem du har fundet er NL T 4MP, dem kendte jeg ikke. Hovedsagen er at du ikke står med et hul der er for stort, det er bare fan.... ærgeligt når man gør.
JMP skrev:Jeg tænker måske at ofre lidt ekstra ,måske audio grade? jeg ved ikke,hvor meget man vinder ved det helt store? og er det x3 i pris? men hvis det så er meget bedre lyd? men tunsind tak for hjælpennu kan jeg få min 400 færdige
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster