bjerager skrev:Flot arbejde - men det store spørgsmål er: Passer Tannoy til Bill Evans?
kbekke skrev:Så ak, ikke en Alice In Chains-højtaler alligevel?
De ser ellers både imponerende og virkeligt flotte ud (savl).
Mon ikke det var Hifi & Elektronik, der for en hulens masse år siden sammenlignede “studio monitors” fra henholdvis JBL & Tannoy og måske lidt forudsigeligt konkluderede, at JBL var det bedste til rock, men at Tannoy’erne til gengæld var overlegne i den klassiske genre?
Siden dengang har jeg aldrig været i tvivl om, hvad jeg skulle ha’ når jeg engang fik råd.
I hvert fald ikke indtil for nylig![]()
Men godt også at se Fisher’en i drift. Lytteindtryk sammenlignet med Sansui’en kunne måske være interessante at høre lidt om? Jeg går ud fra, at HPD’erne er rigeligt effektive i et kabinet af den størrelse?
kbekke skrev:Mon ikke det var Hifi & Elektronik, der for en hulens masse år siden sammenlignede “studio monitors” fra henholdvis JBL & Tannoy og måske lidt forudsigeligt konkluderede, at JBL var det bedste til rock, men at Tannoy’erne til gengæld var overlegne i den klassiske genre?
kbekke skrev:kbekke skrev:Mon ikke det var Hifi & Elektronik, der for en hulens masse år siden sammenlignede “studio monitors” fra henholdvis JBL & Tannoy og måske lidt forudsigeligt konkluderede, at JBL var det bedste til rock, men at Tannoy’erne til gengæld var overlegne i den klassiske genre?
August 1984, der var den.
http://www.worldofhifi.dk/?page=galleri ... &img=17201
Selvom det jo kun er baby-tannoy'er sammenlignet med Fensten's
Brugere der læser dette forum: Legore og 11 gæster