Tonni skrev:En af mine absolut største drømme. Men lige så opnåelig, som et besøg på månen...
Strandvaskeren skrev:Tonni skrev:En af mine absolut største drømme. Men lige så opnåelig, som et besøg på månen...
Den forstår jeg ikke helt, altså det med det uopnåelige.
Ifølge hifishark er de til salg for noget der ligner 50.000 plus det løse, hvilket, bevares, er noget over mit prisniveau for højttalere i første omgang - men så kom jeg til at tænke på da min nabo stolt fremviste den 7 år gamle Ford Focus han lige havde købt, den fik mig hverken til at tænke "uopnåeligt" eller "rejse til månen".
På det filosofiske plan, hvorfor er det helt almindeligt og hverdagsagtigt at bruge 50k på en semifesen Corolla stationcar med 150.000 på klokken, men utænkeligt og uopnåeligt hvis der er tale om en fed gammel højttaler? Har du nogensinde tænkt på en udkneppet Toyota som en uopnåelig drøm? I modsætning til sådan en gammel Toyota eller Ford eller Opel, så holder sådan et sæt Tannoy sandsynligvis værdien, hvis ikke ligefrem den stiger - en gammel bil bliver kun mindre værd, samtidigt med at du skal betale forsikring og afgifter og alt muligt lort.
Set i det lys er det jo faktisk direkte økonomisk uforsvarligt ikke at investere i sådan et sæt Tannoy!!
vagten skrev:Internettet kan være farligt for ens økonomi som pensionist, jeg fandt sådan et sæt til salg Tannoy Westminster til salg. Så jeg nok hellere gå i tænkeboks og ikke gøre noget overilet. Men smukke er de.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster