his067 skrev:Beovox P45 er også rigtigt gode: Vi bruger dem i DS2s (Dear Son #2) værelse med et Beocenter 9000.
MAJ skrev:Hvis de må komme ud i hjørnerne, så kunne Voigts minihorn også være en mulighed.
KlausM skrev:Der er ophængningsbeslag på de fleste Dynaco/ScanDyna A25, en rigtig god højttaler med god bund.
Mvh Klaus
bjerager skrev:KlausM skrev:Der er ophængningsbeslag på de fleste Dynaco/ScanDyna A25, en rigtig god højttaler med god bund.
Mvh Klaus
Ja den har jeg også tænkt på, de større udgaver af den - A45 for eksempel - er de lige så gode?
bjerager skrev:KlausM skrev:Der er ophængningsbeslag på de fleste Dynaco/ScanDyna A25, en rigtig god højttaler med god bund.
Mvh Klaus
Ja den har jeg også tænkt på, de større udgaver af den - A45 for eksempel - er de lige så gode?
bjerager skrev:Og så har du vist et par A25 til salg?
Hackenberg skrev:Om en højttaler egner sig til at hænge på vægen er vel ikke kun et spørgsmål om de har vægbeslag. Af de ovennævnte modeller kan jeg da komme i tanke om mange som vil få en voldsom fremhævet bas af at hænge så tæt på en begrænsende flade. Normalt er "ægte" væghøjttalere afstemt til at have en slank gengivelse i frit rum. Som B&O's P-modeller.
Brugere der læser dette forum: Hasse Jakobsen og 14 gæster