Et stort tillykke med fundet!!!
Og ikke for at træde Casper over tæerne. - Men de ACE horn er ret (læs ret meget) gode!!!
Havde jeg boet i det sjællandske, havde jeg absolut ikke tøvet med at spørge på dem!!!
Og ja jeg kender dem! - Både enhederne, som jeg selv spiller med, og hornene, som en af mine venner har i den mindre ACE (uden Super).
De PM6'ere har en ret god mikrodetaljeopløsning og en formidabel dynamik, både når det kommer til mikro og makro... Men træerne vokser ikke ind i himlen, og de er kendt for nogle faseproblemer i området omkring de 6.5 KHz som giver dem et karakteristisk tilsæt populært kaldet Lowther-shout! - Kan forestille mig at de sorte projektiler er skruet ud for måske at hidse dem lidt ned???
I øvrigt har jeg snakket med en af mine gode venner om netop SuperACE. Han har selv haft dem og foretrak dem over Acousta og Voigt's gulvhorn, - samt mine Duelund...

Ja han spiller selv Lowther, og har gjort det i alle de ca 29 år jeg har kendt ham. - Dog Audiovector med PM4A, som var dem der erstattede hans SuperACE...
Men giv de ACE en chance, det fortjener de! (suk, med den geografi

)