af Sorenki » tirs 19. maj 2020 10:37
Jeg tror det Harvey foretrækker, er fra de "store" velkendte producenter fx Simplyspeaker eller midwestspeaker.
Jeg tænker, når vi "originaler" kommer ud på dybt vand, da det "rigtige" ville være at bruge et recone-kit (jf. JBL's reparationsmetode) og indkøber 3. parts ophæng, så er det utroligt vigtigt at der er kælet for detaljen og ophænget er så absolut lig som muligt.
Siden vi ikke har mulighed for at teste materiale-komposition, ophængets præcise mål og beskaffenhed er det rigtig svært at turde stole på andre end dem man plejer at bruge og har tillid til.
Jeg er sikker på, at mange herinde har de samme overvejelser, hvis man så normalt handler hos fx speakerfriends og overvejer at købe fra Bekent el. lign.
Der er sikkert ikke noget galt med ophænget fra Bekent, det kan endda være det er præcist samme ophæng fra samme fabrik som SS eller MWS, men baseret på deres billeder hvor de ligger krøllede tapet sammen med andre ophæng, så ville jeg nok stadig handle det produkt jeg kender fra den anden side af Atlanten.
SÅ!
Jeg tænker ikke Harvey ønsker en diskussion om andre producenter eller butikker, men han søger og er køber til ophæng enten fra SimplySpeakers eller Midwestspeakers eller hvis nogen kender til et ophæng og baseret på egne erfaringer ved det er præcist som det originale.