Umiddelbart troede jeg kun der ville være tale om selve kabinettet, men en noget grundigere gennemgang afslørede, at den ene woofer var defekt.
Efter at have skreget ned i en pude i et minuts tid, lagde jeg en annonce ind under "Købes" her på sitet og jeg håber inderligt, at jeg kan være heldig at finde en erstatnings-woofer måske endda med de samme gule pletter ved støvhætten.
Det hele er en liiiiille smule irriterende (læs: MEGET!) da jeg allerede har fået en snedker til at fremstille et sæt super fine autentiske fødder/ben udformet på baggrund af de gamle Scandyna/Dynaco reklamer og endda overtalt ham til også at slibe de ret misligeholdte kabinetter ned i løbet af sommeren.
Men fakta er, at jeg nu står med en defekt woofer og et halvvejs kuldsejlet projekt. Man bliver sgu lidt træt ind imellem!

Jeg har en lille-bitte flig af optimisme, da noget rasler i wooferen og multimeteret ikke viser nogen modstand. I den bedste af verdener, er noget "bare" gået løs og det kan måske fikses? Den er ihvertfald ikke låst eller har nogen markant støj/modstand ved bevægelse.
Har nogen prøvet at åbne eller reparere på sådan en enhed? Nogle tips til gør eller gør ikke?
Jesper...