af Sandie » man 7. jan 2013 20:43
Hej
Jammen, hvor herligt! celestion HF1300 ligner til forveksling den enhed, jeg søger. Tak skal i have. Så kommer det næste... Hvor i alverden finder jeg en sådan. Det er nok år og dag siden den har været anvendt. Det er nok brugtmarkedet, hvor jeg skal finde en sådan, Jeg kan se at den nok handles til en hvis pris, men sådan må det nok være,
Det er virkeligt godt at jeg faldt over dette her forum, hvor folk har intresse for "gear" som ikke er fra i går.
Så kan jeg da lige fortælle at min lydkæde er en Dynavector karat 23R (ønsker mig en 17D mk.3 - har haft den, der bare hed 17D, formidabel pickup), der sidder på en Dynavector 507 (der findes nu en mk II). Min 507ér er blot 30 år gammel og jeg har haft den i 30 år! Gramofonen er sammenbygget af 3 Rega Planar 3 med 3 dæk spændt sammen og 3 glas-tallerkner sat sammen med en ny centerspindel. Forforstærker Stax CAX (en sjælden sag) og så et par Stax DA80M. Endelig et par IMF mk IV.
Med venlig hilsen
Sandie
Dynavector Karat 17D3, Dynavector 23R, Dynavector DV505, Rega Planar 3 (x3), Stax CAX, Stax DA80M, IMF SRPM Mk IV (og nu også med Pickering XSV5000)