Sandie skrev:Hej Ehapa
Når jeg ser billedet kan jeg ikke lige genkende enhederne som værende Coral, vil lige holde øje med denne her tråd og se, hvad der gemmer sig.
Mvh
Tina
Ehapa skrev:
Her et foto af tweeter. ja de skal bare spille til en stor Havefest, tror de er gode til det formål, jeg har gået og
tænkt på hvordan jeg kunne samle et anlæg der bare kan drøne der u ad hele natten, så jeg føler mig sku heldig
at de stod der på gaden, jeg skal bruge dem sidst August hvis der er nogen her der vil overtage dem gratis efterfølgende
så er en eller anden velkommen
hmt skrev:Ehapa skrev:
Her et foto af tweeter. ja de skal bare spille til en stor Havefest, tror de er gode til det formål, jeg har gået og
tænkt på hvordan jeg kunne samle et anlæg der bare kan drøne der u ad hele natten, så jeg føler mig sku heldig
at de stod der på gaden, jeg skal bruge dem sidst August hvis der er nogen her der vil overtage dem gratis efterfølgende
så er en eller anden velkommen
Generøst tilbud. Min kærestes lillebror, der går på musikhøjskole, vil helst sikkert blive glad for noget profft udseende gear. Jeg tjekker lige, og vil gerne reservere i første omgang.
Vh
Henrik
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster