Grundig rundstrålende højttalere

Rosinen i pølseenden

Grundig rundstrålende højttalere

Indlægaf renesemann » søn 24. jul 2016 22:32

Har været på loppemarked i Holte i dag, fik fat i et par kuglehøjtalere, mest for sjov, men ku da godt tænke mig at vide noget om dem. Der står desvære ikke noget på dem, men det lykkedes mig at skille den ene lidt ad, og der sad 4 bas/mel på ca3-3,5" og 4 stk diskanter i hver de er grå med en sort liste i midten og måler 26cm ca på tværs, tror det er Grundig, men ved ikke vilken model, der var vel ikke så mange som lavede dem i den størelse,
Tonni Hauge Møller mente der var nogen herinde der var experter på Grundig Audiorama ved ikke helt vilken model det er, men det er ikke 4000 da den har 2 bas/Mellemtone og 2 diskanter I hver og heller ikke 7000 da den har 4 bas/mellemtoner og 8 diskanter I hver så er der model 5000 eller 6000 tilbage
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Brugeravatar
renesemann

Lokalitet: Helsingør

Re: Grundig rundstrålende højttalere

Indlægaf Elway » tirs 2. aug 2016 01:59

ligner på en prik nogle jeg fik forærende på et tidspunkt - de var dog sorte med "guldfarvet"? bånd. Fik dog aldrig rigtig leget med dem. Var det ikke en herindefra jeg fik dem af. Jeg mener ikke der stor Grundig på dem, men det ligner helt de grå der.
Yesterday, I wanted tacos. Today, I had tacos. Follow your dreams...
Brugeravatar
Elway

Lokalitet: Aalborg

Re: Grundig rundstrålende højttalere

Indlægaf Rolf Zetterberg » tirs 2. aug 2016 10:04

Liknar Graetz K4-100.
Rolf Zetterberg

Tilbage til Højttalere