Pladespiller , arm og PU er i god stand men mangler i den grad en justering af ophæng og tonearm, remmen trænger til en udskiftning (for 20 år siden)
Jeg har valgt at dæmpe den nu da jeg har proppen af og erstatte den gamle bund der var lavet af 3,5 mm hård masonit (hvor der var monteret 3 spikes under på et tidspunkt) med en af 19mm MDF der bliver belagt med Bitumen det samme som nærmest alle flader indvendigt bliver beklædt med herunder pladen der holder tonearmen, pladetallerken havde en ringetid på flere minutter så den har fået et lag indvendigt i den yderste ring, har prøvet med den inderste også men det havde ikke nogen effekt så det blev pillet af igen da vægten nok ikke skal højere op da den har flydende ophæng, pladetenlærklen vejer lige under 3 Kg.
Selve elektronikken er i forbavsende god stand og der behøves ikke at blive gjort noget.
Her er der lidt omk. den https://www.vinylengine.com/library/fons/cq30.shtml
Jeg mangler lige at få nogle fusser og en rem hjem hjem fra det store udland og forhåbentlig har Tonni et stik så jeg kan få nogle længere kabler på uden enten at samle eller ødelægge de originale
Alle Mods bliver lavet så det forholdsvist nemt kan laves tilbage igen og det dele der bliver udskiftet vil blive pakket forsvarligt ned og gemt håber på lidt tilgivelse p.g.a. dette