Jeg bringer lige liv i min eksisterende tråd. Jeg er kommet i besiddelse de her to pickupper. Jeg har svært ved at regne ud om der faktisk er nogen herhjemme der bruger dem?
Hvilken arm skal man have for at kunne teste dem?
Fredmarantz skrev:Jeg tror faktisk ,at den adapter hedder APJ-1A - og man skal være opmærksom på ,at der er to forskellige, nemlig den uden "A" og den med "A".
Så vidt jeg er orienteret, så er den med "A" beregnet til at konvertere EMT-konfig til SME konfig. på de korte huse (bl.a. A+C) - det er den, som jeg er ret sikker på, at Louis kan bruge.
APJ-1 uden "A" er, igen så vidt jeg er orienteret, beregnet til at forlænge et "A-hus" så længden (arm + pu) kommer til at være identisk med arm + G-hus (Hvalen)
Jeg er 99% sikker på dette, men altså ikke 100%. nogle der ved mere?
de få's da på Ebay: https://www.ebay.com/itm/204372327978?n ... z4QAvD_BwE
Vh
Freddy
ralphandersen skrev:Du mangler vel bare en ortofon/emt adapter for at kunne afprøve dem? Måske kunne man låne sig frem? Faktisk har jeg en emt 929-arm, som jeg ikke kan tage mig sammen til at få monteret på min Thorens 524. Den må du gerne låne i et stykke tid...
Fredmarantz skrev:Jeg kan hjælpe med lyttetest, hvis du ønsker. Du kan komme forbi en dag. Jeg skylder vist en stor kop kaffe.![]()
Vh
Freddy
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster