10,2 kg blev det til.
Har også hentet møtrikker og spændeskiver til gevindstængerne i dag, så næste weekend kommer til at stå på lidt arbejde.
Senere i dag får jeg også lige aftalt noget med afhentning af mahogni planken - det går fremad!
Fredmarantz skrev:Jeg tror ikke, at du er den yngste bruger af dette forum. :-)
Vh Freddy
Fredmarantz skrev:Nu ved jeg ikke hvordan opfyldningen af plinthen med blyhaglene kommer til at foregå, men hvis denne manøvre er reversibel, kunne det være rigtig spændende at erfare, om du kan høre forskelle i lyden- med blyhaglene og uden disse.
Vh Freddy
KlausM skrev:Axeljespersen skrev: Jeg diagnosticerede den i går aften - mellemhjulet/step pulley eller drivrem larmer... Mest mellemhjuletet tror jeg - nogen gode råd for at afhjælpe det? Det er helt åndssvagt hvor meget den larmer, når mellemhjulet rammer step pulley'en. Motoren er ellers meget stille.
Prøv at læse andre tråde om TD124 her på siden, der er masser af info om at gøre den mere lydløs, især vedr. støj fra mellemhjulet.
Mvh Klaus
X-ray skrev:Hej Axel
Jeg var selv igennem hele den mølle med en TD124 tilbage i 2009 - tiden går. Jeg er stadig vildt glad for min...!
Hvis du ikke allerede har rendt tråden op, så har du link hér
http://hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=73059&PN=0&TPN=1
Hilsen X-ray
Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster