Sorenki skrev:Siden og virksomheden er vist kørt af
"Dipl. Ing. Hans-Ludwig Dusch"
Så Diplom-Ingeniør Hans kan måske hjælpe
Ja, jeg har selv handlet der. Han er skam flink nok.
Sorenki skrev:Siden og virksomheden er vist kørt af
"Dipl. Ing. Hans-Ludwig Dusch"
Så Diplom-Ingeniør Hans kan måske hjælpe
hificlassic skrev:Har nu opgivet at finde en EMT arm jeg har råd til, og har i stedet købt den allerførste SME / Oracle 345 arm i sort, og en Rega RB900. Er lidt i tvivl om jeg må nævne RB900 her, men det er trods alt nøjagtig den samme arm som den 35 år gamle RB300, bare med en anden farve og påstået bedre lejer. Så bliver det shoot out mellem de to, for at se hvad der får lov til at blive på min EMT 938.
RB900 er fra starten min favorit da den er 10" ligesom EMT 929, og så har jeg altid været forelsket i Regas RB300/RB600/RB250 arme
Louis skrev:hificlassic skrev:Har nu opgivet at finde en EMT arm jeg har råd til, og har i stedet købt den allerførste SME / Oracle 345 arm i sort, og en Rega RB900. Er lidt i tvivl om jeg må nævne RB900 her, men det er trods alt nøjagtig den samme arm som den 35 år gamle RB300, bare med en anden farve og påstået bedre lejer. Så bliver det shoot out mellem de to, for at se hvad der får lov til at blive på min EMT 938.
RB900 er fra starten min favorit da den er 10" ligesom EMT 929, og så har jeg altid været forelsket i Regas RB300/RB600/RB250 arme
Jeg er slet ikke i tvivl om at sme 345 vinder
hificlassic skrev:Jeg har skrevet til Oracle for at finde ud af hvor gammel sådan en sort 345 er. Ud fra deres hjemmeside kunne det tyde på at den er fra sidst 80'erne, men jeg aner det ikke. Idag kan man kun få dem i grå
hificlassic skrev:Jeg har kigget i servicemanualen til min 938, men ikke rigtig stødt på hvordan man justerer fjedrene til det flydende ophæng. Er der nogen der har en ide? Skal have strammet dem lidt op
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 36 gæster