Det ser sgu godt ud! Hvad er prisen for sådan noget?
/Per
his067 skrev:MC200 (til mit Mørch ICA200 arm-rør) hos VdHul (2500 kr). En rigtig fin kombination som jeg bruger til dagligt. Ortofon MC3000 Mk II hos The cartridge man: ikke anbefalelsesværdig (ophænget blev defekt. Jeg husker ikke prisen); Ortofon MC3000 Mk II (en flytteskade da vi flyttede til Aberdeen) Hos vdH (Ortofon reparerede dem ikke dengang) Jeg var meget gls for den, Ortofon MC7500 hos VdH: rigtigt godt (husker ikke prisen), Ortofon Jubilee hos soundsmith 400USD: jeg var skuffet over lyden da den kom tilbage: den lød underligt diffust og blev hurtigt solgt videre, B&O MMC2 hos soundsmith (en re-build, snarere end en re-tip) måtte sendes tilbage til en andengangsreperation, men fungerer fint nu.
his067 skrev:Æv, hvis jeghavde vidt at du havde et ICA200 rør havde jeg stukket dig en lang ( løgne-)historie om meget besvær og høje omkostninger.![]()
I stedet vil jeg så lykønske dig og fortælle at vdHul og mc200 i ICA200 er en rigtigt fremragende kombination. På mange måder en reference pickup.
Og så ser den jo ikke værst ud.
his067 skrev:Æv, hvis jeg havde vidst at du havde et ICA200 rør, havde jeg stukket dig en lang ( løgne-)historie om meget besvær og høje omkostninger i håb om at du ville sælge det til mig.
I stedet vil jeg så lykønske dig og fortælle at vdHul og mc200 i ICA200 er en rigtigt fremragende kombination. På mange måder en reference pickup. Den har i hvert fald erstattet min SPU Royal.
Og så ser den jo ikke værst ud.
Hackenberg skrev:Tager jeg fejl eller de det kun VdHul der retipper KUN med diamant og uden ekstra nålerør?
ASML skrev:....
Bortset fra at Garrotbrødrene nævnes som mulige retippere af pick up'er, er listen mere eller mindre "up to date":
...
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 12 gæster