zaragon skrev:...jeg tror meget gerne på de forskelle på p-u'er, som i alle beskriver... alligevel må jeg sige, at det forbavser mig lidt, at der er SÅ store forskelle på et produkt lavet efter samme metode. Der er jo også forskel på, hvem der f.eks. har malet Kgl. Porcelæn, men med elektronik/teknik bør der ikke være enorme forskelle... det rykker jo ved vores tillid til produktet, vi måske netop køber pga. en god anmeldelse. Det kan Ortofon (o.a.) da slet ikke være bekendt! Ville gerne høre en kommentar fra en insider om netop dette. Bli'r jo næsten helt bange for, om min Jubilee er en "forklædt MC-10!" ;-)
søndag-søndag-søndag... så er det tid til at skynde sig at synde inden mandag! ;-)
-z-
MC pickupper er jo håndværk og lavet i hånden, så det er nok ikke så underligt at de lyder forskelligt (og med hensyn til din Jubilee, så er den nærmere en MC200 end du tror!)
Jeg ved ikke om Mørch lyttede til alle sine MC200, men jeg ved at han lyttede til alle sine DaCapo pickupper og at han (ligesom vdH) leverede dem efter ønske alt afhængigt af kundens musikstil, lytteprioriteter og anlæg.