Hej Tonni. Tak for dit indlæg

Jeg kan høre på det hele at jeg må over og lede dyngen igennem. Så må jeg bide i mig at folk tror jeg er en bums (men det er jo en god spiller og vigtig del

) Det er godtnok bekosteligt med en ny tallerken og leje og jeg skal være ærlig og sige at penge ikke decideret hænger på træerne for mit vedkommende. Jeg plejer dog at være ret heldig med loppe fund, så jeg tror jeg væbner mig med tålmodig, så dukker der nok noget op.
Det underlige ved det hele er at spilleren er i rigtig god stand. Motor kører perfekt efter jeg har renset og tørret den. Centerlejet ser ikke ud til at have taget skade. Jeg har læst lidt om spilleren og kan se at lejet normalt skal have en speciel olie, men til mit held er lejet smurt ind i fedt som har beskyttet det rigtig godt.
Plintet har jeg næsten renset for lak. Det skaller af kun ved hjælp af en fingernegl. Den har åbnet sig en meget lille smule i to hjørner, men det er jeg sikker på kan ordnes. Ortofon skiltet kunne heldigvis uden brug af overdreven kraft pilles af i fejlfri stand.
Er der forresten nogen som kan sige mig om det er korrekt at alle ortofon arme har ortofon skrevet på dem?? Pickup huset er ortofon, men er brækket og kan ikke reddes. Armen ligner utrolig meget en anden ortofon arm jeg har set på nettet, men der står ikke noget på den. Pickup er MC men der står kun et nummer samt Elliptical diamond, intet mærke. Jeg vil prøve at poste nogle billeder senere så der måske er nogen som kan hjælpe med identifikation.
MVH
Tobias