Rep: af Technics SL-1600

Analog når det bedst

Rep: af Technics SL-1600

Indlægaf Klausen » lør 9. mar 2013 10:36

Er der nogle der ved om der er en eller anden omkring skive der kan klare det, den er begyndt at gi' et rap over nallerne (overgang garanteret) og hastigheden er ikke til at styre.
Har squ ikke meget forstand på den slags elektronik, holder mig til mekanik på en cykel det kan jeg squ få til at spinne.
Så hjælp lige en nybegynder med det her.

På forhånd Tak.

P.S. Har en Pioneer QX-949A 4 Channel RECEIVER som trænger til rensning den den skratter lidt mår man skal skrue på den men ellers spiller den fantastisk i mine øregange.
Brugeravatar
Klausen

Geografisk sted: Roslev
Lokalitet: Skive

Re: Rep: af Technics SL-1600

Indlægaf Tonni » lør 9. mar 2013 12:58

Velkommen til!
Med Struer lige i baghaven, burde det være muligt at finde en der har kompetencerne! - ved der er nogle B&o ingeniører der måske kan lokkes med...
Evt kunne du prøve at høre om der er en mulighed for at komme en tur til Viborg? Vi har en bruger her inde (Nillerviborg), der er meget kompetent, og bosiddende der.
Men, denne weekend skal du ikke regne med mange svar på din henvendelse. Det næste døgns tid, er de mest aktive til vintagetræf, på Sjælland.
Bare det GLØDER!!!
Brugeravatar
Tonni

Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Lokalitet: Dalbyover

Indlægaf Nillerviborg » lør 9. mar 2013 22:46

Niller her...

Nu er SL1600 ( den af dem jeg kender, men der er sikkert flere versioner ) jo den "civile" version af SL1210 mkII, med samme motorstyring og sådan - Og motorstyringen er forholdsvis alm. og reparere på, så det kan vi da sagtens kigge på...

/ Lars
>>> ADVARSEL - BRANCHEMEDLEM <<< https://www.facebook.com/s2v.dk

Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!

If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!
Nillerviborg
Branchemedlem

Geografisk sted: Rødding v. Viborg

Indlægaf Klausen » søn 10. mar 2013 16:02

Lyder da godt der er nogle der ved noget om det da jeg ikke ved en dyt, men de siger at kan læres, måske, så kender de squ ikke mig og noget med strøm, kan skifte en pære, det er vel det. :lol:
Brugeravatar
Klausen

Geografisk sted: Roslev
Lokalitet: Skive

Tilbage til Grammofoner