Fredmarantz skrev:På min STD fungerer displayet slet ikke (dødt) og jeg skal have skidtet skilt ad for at se, om jeg kan finde ud af, hvad der er galt - måske nogle forbindelser ikke er, som de skal være - måske nogle lytter? - jeg aner ikke, hvordan det ser ud dernede "under dæk" - men dét skal vi da have styr på - ikke??
Freddy
his067 skrev:
Mon ikke en omgang kontaktrens vil gøre underværker?
kbekke skrev:his067 skrev:
En omgang "kontaktrens" gør ALTID underværker!
...også selvom man ikke ejer en Strathclyde
his067 skrev:Fredmarantz skrev:På min STD fungerer displayet slet ikke (dødt) og jeg skal have skidtet skilt ad for at se, om jeg kan finde ud af, hvad der er galt - måske nogle forbindelser ikke er, som de skal være - måske nogle lytter? - jeg aner ikke, hvordan det ser ud dernede "under dæk" - men dét skal vi da have styr på - ikke??
Freddy
Joh, afgjort. Der er et bilede af elektronikken i salgsbrochuren på Vinylengine. Her er en lidt bedre version som jeg fandt på nettet:
Men elektronikken ser ikke kompliceret ud: tre ICer, nogle transer og småtterier så det skulle ikke være umuligt:
pqrannes skrev:Velkommen til Fredmarantz og his067 i Strathclyde-klubben.
Adgangskravet er foruden ejeskab af en Strathclyde grammofon tilbøjeligheder imod single malt whisky, et krav, som jeg tror (og håber) at I begge kan opfylde. Eller lærer at opfylde!
Jeg håber - og er sikker på - at I får løst display-problemerne (som jeg ikke har her, da min - som Freddy husker rigtig - ikke har noget display).
"Fortan leat" (eller noget i den retning)!
PQR
... så jeg foretrækker nok nærmere lyden af bagpipes, mågeskrig og Folkensemble emeritus "McCalmans" musik til at garnere stemningen, som følger med en sådan Strathclyde.
Håber, det går an...
Vh
Freddy
Fredmarantz skrev:Jeg kunne så også godt tænke mig at lære, hvordan man checker, om en IC stadig er ok?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster