Jeg er altid lidt på udkig efter rør, når jeg kommer rundt

Normalt nyere rør, jeg senere i livet (læs: pensionsalderen) kan anvende til rør-selvbyg.
Derfor er gamle DHT (Direkte Opvarmet Triode, altså kathode og glødetråd er et og samme element) udgangsrør normalt ikke mit store hof.
De fleste kender vel 2A3 (2,5V/2,5A Glød) og 6-volt versionen 6A3 (6,3V/1A Glød), der selvfølgelig kunne være spændende, at bygge med, var det ikke for den latterlige høje pris.
Rent mentalt, har jeg sorteret denne rørtype fra, men så alligevel.
I forbindelse med, at jeg lige har købt en Philips B5X23A Opera Stereo radio i nogenlunde fin form til renovering, spurgte jeg, om sælgeren måske også havde radiorør stående.
Både ja og nej, for der var godt nok en kasse, men han var ikke imponeret over indholdet.
Jeg så omkring 10 rør, tilsyneladende brugte, og da jeg i skyndingen så en gl. 6V6 i Coke-Bottle Design, købte jeg kassen for den moderate pris, han forlangte.
Da jeg kom hjem, kiggede jeg mere grundigt på samlingen og så:

Der er en, hvad der ser ud som NOS, MP (Dansk Firma) U4H DHT, se vedhæftede billeder/data.
Så er terningerne kastede og jeg må igang med, at finde endnu een for, at kunne lave en Single-Ended stereo forstærker.
Jeg hører derfor gerne fra nogen her, der måtte eje et eksemplar, og som er villig til, at lade det fare.
Pokkers

EDIT:
Dette er ikke ment som en "Købes" annonce, men som information og alm. underholdning.
Glem derfor venligst mit ovenstående ønske om, at købe.