En Fender Bas-forstærker i den tunge ende. Ikke combo, men ren forstærker på ca. 100Watt med 2x2 RCA 6L6GC i udgangen.
Der sidder stadig de originale rør, så vidt jeg kan skønne, og udgangs-rørene er forholdsvis OK. Ca. 80% emission ift. nye, så det fås ikke bedre efter ~40 år

Jeg må nok skifte et par indgangsrør for de hænger lidt i bremsen.
Der ud over er hovedafbryderen kaput hvilket gør, at man ikke kan tænde forstærkeren.
Jeg har en original Fender på lager, men ikke med plast-knebel. Jeg synes, det kan være lige meget, for Fender brugte metal & plast-knebel på afbryderne efter som vinden blæste.
Tillige EEN defekt modstand, se billede. Det er godt nok mærkeligt. Forstærkeren er fuld af kul-modstande, der erfaringsmæssigt er kørt af sporet efter 40 år, men nej.
Små Mallory kathode-afkoblings elektrolytter, mest på 25uF/35V er alle skiftede, bare fordi.
Eet kapacitetsmeter måler kondensatorerne til ~32uF, men et andet, som jeg stoler mere på, måler dem til at være ~68uF. Prisen på 22uF/63V elektrolytter er så lav, at hele dynen ryger ud

Selve hovedelektrolytterne har Fender gemt, vandret liggende ovenpå chassiset, under et metalskjold. Her er et par 20uF/500V løbet ud og har dannet syre/kemikalie-bobler i den ene ende. Desværre har jeg ikke 500V elektrolytter på lager, så på tirsdag/onsdag, når nye kommer, poster jeg billeder af reparationerne.
Her er nu diagrammet vedhæftet tillige med billeder af forstærkeren fra FØR, jeg fandt operationskniven frem