Beocenter 9000 cd afspiller

Skriv her hvis du ikke kan finde en passende kategori til dit emne.

Beocenter 9000 cd afspiller

Indlægaf his067 » søn 22. mar 2015 19:16

På vej hjem fra træf hentede jeg blandt andet et Beocenter 9000 som fungerer overordentligt godt. Det er koblet til et par LS3/5a højtalere i soveværelset og spiller forrygende godt. Men, som man kunne forvente til prisen, så er der en lille skavank: den plastik duppedit som der sidder på cd-afpillerens spindel manglede. Jeg havde en liggende (som man jo altid har) men det ville være godt at vide hvor man får sådan en som reservedel eftersom jeg fik Beocenteret til den alt for rimelige pris af 500 kr fordi 'konen nu var træt af at den tingest var gået i stykker to gange'. I parentes bemærket synes jeg, det er ret godt gået, siden den er fra 1988! Men allgevel....det ville være rart med viden om hvor man kan finde sådan en.
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør

Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Tilbage til Andet vintage-udstyr