Aluminiums knap til Mørch GS6a: Interesse?

Alt om GDS

Re: Aluminiums knap til Mørch GS6a: Interesse?

Indlægaf ASML » søn 18. dec 2011 17:27

Kopi knap...Tjaeeeehhhh...

Måske ikke med det helt rigtige "look" i forhold til den originale og lidt større diameter end denne.

Men også nemmere at betjene.Passer fortrinligt til en Herrehånd.-Som Tonni også er inde på....:-)

Mange tak for knapperne, Frederik
Senest rettet af ASML fre 23. dec 2011 03:43, rettet i alt 1 gang.
ASML

Geografisk sted: Fyn
Lokalitet: Odense

Indlægaf his067 » ons 21. dec 2011 12:25

Hej allesammen,

en julehilsen fra vores finmekanikere til dem af jer som bidrog til Mørch hastighedsomskifterknapperne:

Dear, Dr. Pedersen.

On behalf of the Workshop Staff I wish to thank you most sincerely for the very generous monetary gift you gave us for making the aluminium knobs for your turntable.

We intend going out for lunch on Friday and the money will enable us to have a full choice of the menu (including the sweets! )

Thank You again and may I wish you and those you love “A Merry Christmas and a Healthy and Prosperous New Year”

Thanks and Best Regards.

Alistair Robertson.

Senior Mechanical Technician.
Engineering Department.
University of Aberdeen.
Fraser Noble Building.
Kings College.
Aberdeen.
AB24 3UE
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør

Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Indlægaf eggers » ons 21. dec 2011 19:58

Har du fået sendt min knap? Jeg har ikke modtaget noget endnu…
Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
Brugeravatar
eggers

Geografisk sted: København
Lokalitet: København

Indlægaf his067 » ons 21. dec 2011 22:13

Hej Eggers,

Jo den er sendt samtidig med Bents (og knapper til to andre fra den anden side). Den sidder nok i juleposten et eller andet sted. Skal jeg sende en til eller vil du vente og se om den arriverer?

Vh Frederik
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
Brugeravatar
his067
Redaktør

Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Lokalitet: Aberdeen, Skotland

Indlægaf eggers » tors 22. dec 2011 14:54

Hej Frederik
Jeg kan sagtens vente en tid endnu. Jeg vender lige tilbage senere hvis den ikke ankommer. God jul!
Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
Brugeravatar
eggers

Geografisk sted: København
Lokalitet: København

Foregående

Tilbage til Gør-det-selv-vintage