LØSNING PÅ PROBLEMET MED SELVSVING:
Som omtalt i dette inlæg tidligere i tråden,
viewtopic.php?f=565&t=15907#p139614, så var jeg ikke helt tilfreds med løsningen med de ekstra 47 pF kondensatorer monteret for at fjerne selvsvinget. Det var ikke helt stabilt og krævede også at jeg ændrede på bias for at det virkede nogenlunde.
Desværre blev forstærkeren så varm efter et par timer at jeg ikke turde lade den blive ved med at køre

Nye keramiske kondensatorer blev bestilt hos Mouser og de blev monteret i sidste weekend. Her er hvad der blev udskiftet i forstærkeren:
IMG_3601.JPG
Resultatet blev at forstærkeren nu kører klippe stabilt og der er ikke nogen antydning af de 5 MHz selvsving der var tidligere. Mission accomplished

Nu skal den spille her en uges tid inden ejeren kommer og henter den. Han formåede i øvrigt at gnide lidt mere salt i "misundelsessåret" ved at fortælle at han lige havde været i kælderen og finde den matchende Accuphase Tuner, der OGSÅ var sat ud til storskrald dengang for ca. 8 år siden.
Det sæt gad jeg sgu godt eje....
Mvh Kenneth
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.