Og til sidst : har tænkt på at frigøre lytterne og tilføre en passende spænding, parallelt med en pære ( eks. kraftig bilpære) og se hvor godt de holder lyset tændt, når spænding afbrydes. Naturligvis korrekt fase..

Hvordan lyder det i jeres ører??

[/quote]
ovenstående citat lyder uforståeligt - det giver ikke mening i mine ører.
Hvad er det det skal bruges til siden det skal være så nøjagtigt? kører konstruktionen på de laveste tolerancer pga. pladsproblemer så du bliver nødt til at have sikkerhed for de holder sig inden for opgivne værdier?
Mere generelt:
Du skal have nogle ordentlige lytter i computergrade, industrialgrade eller longlife kvalitet, men de er naturligvis dyre uanset det er GE, Sprague, Philips, Mallory, Rifa eller andet til gengæld så dur de. Hvis du har problemer med for høj temperatur så findes der 105 graders typer, men det er du nok opmærksom på.
Mht. pris og kval. hænger det sammen ved ikke-hifi relaterede komponentforhandlere..
Det har tidligere været anvendt praksis at parallel koble af en stor kapacitet i kilo-uF klassen med en folietype. Folie typer kan afgive strøm ved højere frekvens end elektrolytter (alm. lytter begynder at rulle af ved ca. 12 kHz mener jeg at huske fra lærebøgerne, det er vist nok ESR der stiger med frekvensen?) derfor denne praksis. Hvis du har brug for noget der skal gå stærkt findes der puls-typer der bla. anvendes til switchmode forsyninger , men du må ind og studere datablade. Det er altid et trade-off mellem kapacitet-spænding-størrelse-pris. Der er også fotoflash typer der er superhurtige men ikke egnede til strømforsyninger i forstærkere.
En elektrolyt er et kompromis mellem høj kapacitet, lille størrelse og pris. Det bedste vil være en ren kondensator, altså ingen lytter, men men men så bliver den enorm stor og tilsvarende dyr. Forestil dig en foliekondensator med en kapacitet på 20.000uF 100V... og så en til hver kanal

det vil fylde som et køleskab..
Håber det giver mening i fht. projektet. Jeg er ved at være lidt rusten i det her, så hvis der nu er noget der er helt i skoven må der meget gerne korrigeres.