Jeg startede i oktober '15 en tråd, om et sæt af ovenstående JBL højttalere. Desværre - synes jeg

Jeg hentede de 2 JBL L25 omkring Brønderslev, efter en annonce i Gul og Gratis. Jeg forsøgte i lang tid at kæmpe imod, - men i den sidste ende MÅTTE jeg bare ha' dem. Så på baggrund af et relativt dårligt billede i G&G og en samtale med sælger, havde jeg en ide om, hvad der ventede mig, - meennn

Efter det oplyste, havde de 'stakkels' højttalere henslæbt de sidste 2 år af deres tilværelse i en børnehave!!! Hvem havde nogensinde forestillet sig, at det kunne gå SÅ galt!!
Dengang . . .
Selvom jeg var kørt fra Herning til Brønderslev, var det faktisk lige før, at jeg vendte hjemad - UDEN højttalere. Men i den sidste ende tænkte jeg, at eftersom jeg nu havde kørt turen alligevel, så måtte der gøres noget. Så de kom trods chokket med hjem.
Siden da . . . .
Så er der ellers siden da, kastet store mængder af TLC over de 2 højttalere. Alt har været skilt ad. Ledninger i delefilteret, som var klippet fra hinanden flere steder

Og nu . . . .
De 2 frontrammer, som begge var knækket 4-6 steder og lavet af noget meget løst og efterhånden meget tørt spånplade, er begge repareret i alle brudsteder med 3mm bambus dyvler og skumlim, for igen at holde sammen på det hele. Efter slibning m.m. er begge rammer spray malet matsorte i 3-4 lag, for at tilføre yderligere fugt og styrke. Til sidst blev begge monteret med nyt rødt JBL-stof.
The Captain spurgte i den oprindelige, men nu slettede tråd, om jeg evt. ville tage dem med til Træffet?? Hvis det kan lade sig gøre, forsøger jeg at tage dem med. Det er ihvertfald vintage - retro så det klodser

Vh/
Harvey