dette er klippet fra nedenstående DIY grammafon da det nok er bedst at lave min egen tråd
Ja hvorfor jeg egentlig skrev mit inlæg i går var også fordi jeg havde min egen Inertia bygge fra 82 i tankerne desvære er den solgt videre, for mange år siden, men den var bygget lidt som en blanding af Micro 1000 og så en canadisk spille som jeg ikke lige husker navnet på, min havde ligesom Microen 4 ben der ligesomom stak ud inde fra centrum af pladetallerkenen det var udført i2x28mm bøgetræsstavlimet træ, hvert lag havde 5 mm blygummi pålimet det venstre forben havde motoren nedfræset venstre bagben havde en lille påbygning til Lustrearmen, højre bagben havde en volumeknap som var skruet fast på benets fod så den passede til Micros armbaser, hvor jeg havde flere forskellige arme og leje med. Begge landingsstel/kroppe var næsten ens udført men med en lille fjeder i hver fod som var lydisoleret med skumgummi inde i fjederen, helle landingsstelet var desuden afkoplet med føder fra Audio Teknika den så ret cool ud, havde også på et tidspunkt et pleksiglasmontre som egentlig var fra Micro 1000 tilbehørsprogram, ved egentlig ikke hvad der er blevet af den, men den blev solgt for en slik på hifi4all
hilsen Renesemann