Der er været mus i dem, en kort overgang kan man se. lidt musehømhøm og bidemærker i nogle af ledninger. Men plus ledningerne var bundet løst på terminalerne, så de ikke sad ordentlig fast. Godt nok har man hørt om hurtige løsninger, men det har vist gået lidt for hurtigt :)
Basserne har jeg gjort klare, til at få nye skumopæng. De rigtige skumophæng :) Venter bare på at de kommer hjem. Og pakningerne fik jeg af uden at knække dem. Selvom den ene godt nok var ved at flække på langs, men det er sat sammen igen.
Så kan jeg gå og nusse lidt med resten imens jeg venter. Ved dog ikke om jeg skifter frontstoffet endnu, det er bare noget flosset, så en omgang med saks eller hobbykniv kan tage det værste der.
Med ledningerne har jeg styr på, kan lige til husbehov håndtere end loddekolbe :)
Det løse finer for lidt kontaktlim 281, der hvor det er nødvendigt.
Så de skulle gerne ende lidt mere anstændige, når jeg er færdig.
Men okay, hvad forventer man af et sæt d9e til 400kr

Men hørte dem inden jeg tog dem, og alle enheder spillede
Men her er da lige et billede fra da jeg kom hjem med dem, så du kan se de knap så holdbare hjemmestrikkede ophæng fra byggemarkedet :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Denon AVR-3020 DCD-1290 TU-215RD og DP-37F med DL-110 pickup.