edge; Jeg har uploaded nye udråbs tegn

Edge skrev:Ja altså nu må jeg lære at se hvad billederne viser før jeg spørger dumt (her ville jeg gerne have brugt et udråbstegn, men Tonni har brugt dem alle sammen...)
Sorry
MDA skrev:Jeg mener at have læst at der er 2 udgaver af L-166 og A versionen har skulle have en seperat transducer.
mcs_5 skrev:En ekstra transducer kunne f.eks. være en ekstra højttalerenhed. Det på dit billede er bare en ekstra delefilterspole.
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Edge skrev:De bliver jo som nye MadsDen skrue der sidder midt i sidste billede, hvad er den til?
Fredmarantz skrev:Det skal nok komme til at se fint ud - rigtig fint!
når du kommer frem til selve oliéringen og finishing af kabinetterne (valnøddefinéren) - så har jeg/vi i MCDH "Marantz Collectors Depardement Herning" sat os nogenlunde ind i, hvordan dette kan gøres med stil.
Vh
Freddy
MDA skrev:Men jeg vil selvfølgelig hellere end gerne se og høre lidt om den olie i har i Herning sekten![]()
Jeg så jo dine 4311B
santashooter skrev:MDA skrev:Men jeg vil selvfølgelig hellere end gerne se og høre lidt om den olie i har i Herning sekten![]()
Jeg så jo dine 4311B
Jeg ved ikke om Freddy har fået gjort noget ved hans 4311B, men sidst jeg så dem, var de vidst det eneste der ikke havde fået en behandling
MDA skrev:Søren da jeg så Freddy's 4311B havde de fået olie, så lidt får han da gjort hjemme![]()
![]()
![]()
![]()
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster