Boptilyoudrop skrev:Tillykke, megaflot gange 2!!
Ser det ikke ud som om der stadig står står noget Nak-system der omme bagved? Det er måske meget godt, jeg er sikker på at du fortryder det en dag, hvis du får det solgt...
(Giant Steps er i øvrigt en vidunderlig plade)
Fredmarantz skrev:Kæft, hvor er en bare blevet flot den Thorens - og det er altså imponerende, hvad du i sådan fart kan klaske sammen med så flot et resultat, sådan noget skal jeg sgu have flere måneder til. Pladespilleren ser jo nærmest "færdig" ud- dog ved jeg, at vi måske kommer ud i en gensidig motorrenovering og ny opsmøring med alt hvad der hører til dette.
Jeg ser, at du har valgt at køre uden "Mushrooms" - og det kan man jo gøre. Mange mener, at plinten bedre kan få lov at "opsuge" motor - og lejestøj ved at lade plinten opsuge dette v. direkte kontakt mellem værket og plinten.
Flot arbejde!
Vh
Freddy
Gottschalck skrev:Det ser dælme godt ud. Fantastisk at du bare lige flækker en plinth sammen. Er det spån med valnød?
Jeg er ikke god til at bygge desværre men til at finde - så der står en del her og samler støv.
Jeg synes godt om muslinger på min 124ér og de kan fåes billigt på eBay - bare du ved det.
Må lige høre om hvordan dine Bofatrin ser ud bagpå?
Sagen er jo at jeg fik købt et af samme slags og ville lige høre hvordan tingene er lavet bagpå.
Venligst.
Gottschalck skrev:Takker for billedet. Mit trin har det orginale stik bagpå.
Jeg har forøvrigt gode erfaringer med min Dynaco ST35 og SCA 35 i forhold til Voigthornene. Det kører bare rigtig godt. Du har vist de samme enheder som mig ikk?
Generelt er de gamle forstærkere med EL84 rør bare musikalske - noget du vist nok selv har været inde på.
Jeg forstår iderimod ikke at du vil af med Bofa'erne. De skulle være rigtig gode.
Hvad kører du med af pu på formulaarmen - vel ikke Denon?
Venligst
Louis skrev:Fredmarantz skrev: Pladespilleren ser jo nærmest "færdig" ud- dog ved jeg, at vi måske kommer ud i en gensidig motorrenovering og ny opsmøring med alt hvad der hører til dette.
Vh
Freddy
Og så bliver det jo spændende med vores motor renovering. Det ser jeg frem til - og frygter samtidig.
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster