Tonni skrev:Og til dig Mikkel!
-Må indrømme at jeg ikke har haft tid til at gøre mere ved projektet, men fantaserer om "long tail" fasesplitter da de generelt har ry for at være gode...
Hvordan laver man i øvrigt skjulte links?![]()
Det er jo ikke lige til at se dine komponentværdier.![]()
Tonni skrev:Og til dig Mikkel!
Det er jo ikke lige til at se dine komponentværdier.![]()
Boptilyoudrop skrev:Det ser da ikke så svært ud, hvis bare ikke man skulle rive al indmaden ud først :P
mcs_5 skrev:Så fik jeg testet mit første print. Det opfører sig (selvfølgelig) ikke så godt som i SPICE - hvor køber man SPICE rør?
Men det kan sagtens klare 120Vpp med 400V forsyning, og det er jo mere end det skal levere. Billeder af monsteret imorgen...
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Tonni skrev:Hvordan lyder det Mikkel?![]()
- Håber det står mål med anstrengelserne!!!
- Og hvis, har du så overvejet at sælge et par ekstra (oktal) print?
- Ellers må jeg i gang med et "snydeprint" (glasfiberplade med point 2 point) - Det fungerer også fint men kønt er det ikke!
mcs_5 skrev:Tonni skrev:Hvordan lyder det Mikkel?![]()
Ved nattelydstyrke og med 5-6mA tomgangsstrøm og 250V forsyning (jeg har ikke bygget den rigtige strømforsyning endnu) lød det faktisk fint på en af Rema-fuldtonerne...
Jeg brugte en strømforsyning der egentlig er til forforstærkereksperimenter, så den kan ikke levere så frygtelig meget. Den kunne godt klare testene af indgangstrinnet alene ved 400V, men en hel forstærker med normal bias klarer den ikke.
her er et billede af opstillingen:
Måske kan vintage-trafo interesserede genkende udgangstrafoen? Den havde selvfølgelig stofledninger oprindeligt. Den kommer fra H og K's firma (nej, ikke Harman Kardon).- Håber det står mål med anstrengelserne!!!
Det viser sig når der er en stereoversion klar. Den kan du jo så prøvelytte.- Og hvis, har du så overvejet at sælge et par ekstra (oktal) print?
- Ellers må jeg i gang med et "snydeprint" (glasfiberplade med point 2 point) - Det fungerer også fint men kønt er det ikke!
Jeg kan da sagtens få lavet et oktalprint også. Er det en "ægte" ST-70 du vil modificere, eller er det noget nyt du vil igang med?
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Tonni skrev:Hej igen Mikkel!
Det er dejligt at høre! - Jeg glæder mig til at høre når du får strikket en ordentlig psu sammen!
De trafoer... Et gæt er Henitz & Kaufmann men er ikke sikker! - Jeg har kun set deres rør...
Den Stereo 70 jeg har er den gode gamle med stofledninger und alles!
Hvad regner du med sodan et pcb kommer til at koste? - Er der evt. andre der kunne være interesseret?
Normalt er større kvanti jo at foretrække...
Boptilyoudrop skrev:2,35 V ved 14,66 V ind - det var den eneste AC kilde jeg lige kunne finde i en snæver vending
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster