Det lover godt!
De ser rigtig flotte ud - men var den gamle maling virkelig SÅ grim??
På de indledende fotos "før" - ser det da i mine øjne ikke så galt ud - faktisk ser de da også gode ud før "industrilakeringen"
Vh
Freddy
felsby skrev:
Nye lytter i delefiltret - please!
Bare lige for at ingen bliver forvirrede - 112A'erne er 8" (5"-enhederne er LE5-9, som stort set aldrig kræver nogen "efterbehandling")NikonSP skrev:De 2 JBL 112A 5" mellemtone enheder, havde i mellemti-den fået nye ophæng...
Captain Phoenix skrev:Harvey - det ser sør'me godt ud![]()
Det bliver spændende at følge den fortsatte historie.Bare lige for at ingen bliver forvirrede - 112A'erne er 8" (5"-enhederne er LE5-9, som stort set aldrig kræver nogen "efterbehandling")NikonSP skrev:De 2 JBL 112A 5" mellemtone enheder, havde i mellemti-den fået nye ophæng...
Fredmarantz skrev:
De ser rigtig flotte ud - men var den gamle maling virkelig SÅ grim??
På de indledende fotos "før" - ser det da i mine øjne ikke så galt ud - faktisk ser de da også gode ud før "industrilakeringen"
MDA skrev:Har du en farvekode på den maling som der er brugt?
Ehapa skrev:Tillykke, flot arbejde med at bringe dem til live igen. Hvad er sådan et sæt egenligt værd?, jeg har en kammerat der har et sæt stående på sit loft, de er i ok stand.
Peter L skrev:Det er skønt at se et så gennemført projektDe højttalere kunne ikke have fået et bedre hjem... Du vil nok opleve en temmelig kedelig lydoplevelse når du lytter til dem første gang. Det havde jeg med mine L-220'ere, (som du jo kender
) efter nye skumkanter og 10-12 års stilstand uden strøm på delefiltrene skulle det hele spilles til på ny. Nu efter 600-800 timer spiller de så englene synger... med orginale kondensatorer.
Bedste vintage hilsner
Peter L
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster