Velkommen til Paul, jeg er bestemt ked af du tager det sådan på vej, menn jeg håber du forstår at vi alle nok i større eller mindre grad har noget vi har som favorit og som vi absolut slet og ret hader.
Øgenavne/kælenavne: ja det er jo smag og behag, jeg kalder de forskellige mærker for øgenavne som du sikker også har bemærket, nogle mere kælenavne end andre, og da jeg selv har haft noget at gøre med
Luxmann[b][/b] og ikke har fundet det hverken spændende eller særlig behagelig at rode i, så er navnet kommet ad den vej, Philips er i mine øjne Pilips, B&O Knald&Luffe, Rank-Arena blev kaldt for Krank-Arena, især deres farvefjernsyn var noget forfærdelig skidt at rode med (taler faktisk erfaring), men sådan er fagsproget jo bare, og det skal vi jo have lov til, vi sidder ikke og sabler hinanden ned fordi vi mener at en ting eller mærke er dårligt i vores øjne, vi har alle sammen noget som vi svælger mere til end andet, og sådan er det også for mig, jeg er f.eks mere til båndoptagere, gamle radioer og hlt gamle fjernsyn med rør, end jeg er til pladespillere som jeg ikke finder spændende som emne, men der skal være plads til os alle.
Jeg håber da bestemt at du bliver herinde og ligger bort tanken om vi kun er en samling sure gamle mænd
Mange hilsner med ønske om god påske
Alex