Hej allesammen,
For et par uger siden satte jeg nogle billeder af min Mørch GS6a på nettet (http://flic.kr/s/aHsjuV7Uz8). Som I kan se har jeg fået lavet en ny hastighedsomskifterknap i aluminium til min Mørch, som jeg synes klæder den. Jeg fik lavet tre (en til en ven i København, som også har en GS6a og to til mig selv), men der har været en del interesse omkring den nye knap fra "the dark side" hvor jeg slog billederne op under pladespillere/Den Store Mørch Tråd.
Jeg har set at der er en del af jer alle som har en GS6, så jeg tænkte at det måske ville være muligt at få lavet en en lille serie af vores finmekaniske værksted.
Jeg kan ikke garantere at de har tid eller overskud til at lave dem her i Aberdeen, men jeg synes at jeg ville forhøre mig om de eventuelt ville lave nogle til det danske vintage-folk. Jeg tage på ferie 23 Juli og tænkte at spørge dem inden da, så hvis i er interesserede så skriv lige en mail her på VintageHIFI, og så skal jeg spørge.
Jeg har ingen anelse om pris....jeg fik mine gratis, men det vil sikkert koste mere at få lavet mere end tre (men absolut overkommeligt.