Men hvilken forstærker er det? Kan den genkendes af vintageeksperterne ud fra ét dårligt billede?

(Klik for forstørrelse)
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
MDA skrev:Istedet for at indsætte både url og img når du indsætter billeder kan du nøjes med img da jeg har lavet forummet så det stadig kan vise i stor format ved at klikke på billedet.
Prøv at ændre dit billed til [img ]dit foto[/img]
MDA skrev:Du kan forstørre det 2 gange.
Tryk 1 gang og du forstørre (synes kvaliten på billedet er det samme)
er det ikke nok kan man trykke nederst i højre hjørne for at få det vist i orginal størrelse.
MDA skrev:Ser godt ud dit projekt, pænt og nydeligt opbygget
jan_stevns skrev:Det er da vist ikke en single ended ting - men en normal pushpull konstruktion
De "lærde" diskuterede længe dengang i 69, da konstruktionen blev offentliggjort i Wireless World.
mcs_5 skrev:jan_stevns skrev:Det er da vist ikke en single ended ting - men en normal pushpull konstruktion
De "lærde" diskuterede længe dengang i 69, da konstruktionen blev offentliggjort i Wireless World.
Jeg har lige læst lidt op på det. De lærde er vidst stadig ikke blevet enige. Og tilsyneladende afhænger det også af hvor kraftigt forstærkeren er udstyret, og om udgangstransistorerne er matchede...
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
jan_stevns skrev:Jeg byggede den selv engang i starten af 70'erne - og må da nok sige det var lidt af en oplevelse - selv om den er relativt simpel, er den også noget hys - men lyden fejler bestemt ikke noget. Vi var 5 gutter der hver byggede en til at trække nogle Voight Horn - 3 af dem gik op i røg et par gange- deribland min - suk !
Tilbage til Gør-det-selv-vintage
Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster