Diagram til Le Tube pre amp.

Alt om GDS

Diagram til Le Tube pre amp.

Indlægaf jcr1972 » man 23. jul 2012 13:00

Hej!

Er der nogen som ligger inde med et diagram til den lille franske Le Tube forforstærker fra 80'erne? Jeg har ikke kunnet finde noget over den på nettet. Iøvrigt er det vist kun en kopi af forstærkeren jeg selv har. Jeg købte den i sin tid som noget af et fugleredeprojekt, og jeg lavede så efterfølgende 2 kabinetter, ét til forstærkerdelen, og ét til strømforsyningen. Måske er der andre her som kender til det "kopi projekt". Der er et billede af den længere nede, så man kan se opbygningen med de 2 print vinkelret på hinanden. Jeg har netop åbnet den for at se om jeg kan få plads til nogle MC trafo'er i den, og ved samme lejlighed ville jeg egentlig gerne se et diagram, men har desværre aldrig haft et. Jeg kender faktisk kun meget lidt til denne forforstærker, selvom jeg har haft den i næsten 20 år... Så hvis nogen har nogle inputs ville det være alletiders :thumbsup:
Det er 4 stk. ECC83 der sidder i den...

Billede

Mvh.

Jan
jcr1972

Re: Diagram til Le Tube pre amp.

Indlægaf P. M. Hedegaard » man 23. jul 2012 13:26

Hej Jan

Jeg har den originale brugervejledning, men der er desværre ikke diagram i den....

Måske kan dette bruges? Har ikke nogen former for teknisk indsigt.....

http://www.asrr.org/biblioteca/Revue%20Audiophile/FICHIERS/24/MINIMUM/MINIMUM.html
P. M. Hedegaard

Re: Diagram til Le Tube pre amp.

Indlægaf jcr1972 » man 23. jul 2012 23:10

Hej Poul.

Jeg er ikke helt sikker på at det er den samme jeg har. I det hele taget er jeg ikke sikker på hvilken en min er... :?: Jeg forstår desværre ikke fransk, så det er ret svært at at fange en helhed i artiklen.

Mvh.

Jan
jcr1972

Tilbage til Gør-det-selv-vintage