Mit resultat af at male pærer, til receiver.

Alt om GDS

Mit resultat af at male pærer, til receiver.

Indlægaf beodude » ons 13. jan 2016 22:19

Det tog lige et par omgange, det kan være svært at se hvor tykt lag man har penslet på. Men resultatet blev helt godt til sidst, synes jeg i hvert fald selv. Dog er farven mere grøn end billedet viser. Ved ikke lige hvorfor kameraet ikke viser den grønne farve 100%. Men synes klart denne grønne er pænere end de gule lys. Men den anden technics sa-5170k receiver, beholder de pærer uden farve. Da den alligevel bliver solgt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
beodude

Re: Mit resultat af at male pærer, til receiver.

Indlægaf dfms » lør 16. jan 2016 08:20

Flot :thumbsup: , kan farven i længden tåle varmen fra pæren ?
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay !
Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 2stk. V15 og 6stk. Magnet-toneforforstærker.
Brugeravatar
dfms

Geografisk sted: Vestpå
Lokalitet: Esbjerg

Indlægaf jan_stevns » lør 16. jan 2016 10:11

Man skal nok se den i virkeligheden for at vide om man skal synes om det :) Dybest set er jeg ikke tilhænger af andet end "det originale" på sådanne herlige gamle radioer - men ja, det kan da tænkes at det pynter.

Grunden til jeg i sin tid faldt pladask for en 5560'er - eller var det ikke nærmere en 5460 (same potato) var netop dens utroligt stilrene design ....

sa5560_lightning2.jpg

.... men måske man skulle lege lidt :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
jan_stevns

Indlægaf beodude » lør 16. jan 2016 13:25

Den pæremaling skulle kunne bruges til pærer op til 30 watt. Ellers er der nok i flasken til mindst 50 pinolpærer. Og kan jo altid købe nogle almindelige hvidgule pærer igen, hvis jeg bliver træt af farven :) Synes og de technics receivere er rigtig lækre. Kunne da også have fået en sa-5360 i sølv eller sa-5370k. Men de 25 watt fra sa-5170k er faktisk mere end nok, den er alligevel meget strømstærk. Så det er en rigtig fin lille maskine :)
beodude

Tilbage til Gør-det-selv-vintage