Forleden dag fik jeg et tilbud jeg bare ikke kunne sige nej til. Selvom jeg egentligt havde bestemt mig for at jeg ikke skulle købe mere hi-fi lige foreløbigt. Jeg har dog svært ved og sige nej til et godt tilbud, som jeg er sikker på andre herinde også har
Jeg har altid lidt gerne ville have et par, og på det seneste er lysten vokset. Og så har jeg jo læst, at alle bør eje et sæt, mindst en gang i livet. Det er "selvfølgelig" et sæt JBL L100 Century jeg har købt.
De var på DBA.dk med en kort beskrivelse, hvor der ikke stod meget andet end de var opdateret med Troels Gravesen Delfilter. Normalt vil jeg jo gerne have at tingene er originale, men skulle det være, så var Troels Gravesen opdateringen nok ikke den værste, var min tanke.
De kom så igår, sælgeren var så flink at levere dem

, og der blev jeg glad. for jeg troede egentlig at jeg havde købt et gammel sæt med lidt små skavanker, og havde nærmest bestilt ny skumkant til diskanterne på ebay, men jeg tog fejl. Flot finer, nyt skum på diskanterne,og frontrammen var der sgu også. Og så var der endda også papirer med - og det er jo altid et plus - endda med et kendt navn
Nu har jeg spillet på dem hele dagen - og selvom det er længe siden jeg har hørt et par originale L100 så kan jeg dårligt tro de spiller bedre - jeg må bøje mig for Troels Gravesens Delfilter.
Jeg er en glad mand idag!