Man er jo nød til at have to sæt.... jeg har jo også to TR2075...

Men rolig - det ene sæt 3520 må finde sig et andet hjem igen, når jeg har skiftet kanter på dem

Hilsen X-ray
X-ray skrev:Den med "tonegenerator" kan jeg ikke se - er til andet end evt. afprøvning af enheden!
Captain Phoenix skrev:X-ray skrev:Den med "tonegenerator" kan jeg ikke se - er til andet end evt. afprøvning af enheden!
Pointen er at signalet/tonen både centrerer svingspolen i magnetgabet og bevæger spolen til (nær) dens yder-positioner. Desuden har man begge hænder fri til at justere ophænget (hvis nødvendigt) mens enheden arbejder.
Lasse skrev:Ja de TL5020 ser da bare fede udJeg har jo selv lige fået par TL3520 i hus men der er sikkert noget mere "Bang For the Buck" med de 50 liters kasser der. Tillykke med dem, de må være det tætteste man kan komme på Studio Monitors. Ifølge Tandberg brochuren fra 1977 anbefales TL5020 som højttaler til TR2055 med TL 3520 som alternativ. Til TR2075 Mk II anbefales (selvfølgelig) kun Studio Monitor
Lasse skrev:Jeg synes min enhed ser lidt anderledes ud, kan det passe? eller er det bare billedet der snyder?
Lasse
X-ray skrev:Lasse skrev:Jeg synes min enhed ser lidt anderledes ud, kan det passe? eller er det bare billedet der snyder?
Lasse
Jamen det er da fordi, at den ikke er original![]()
Hilsen X-ray.
Lasse skrev:Ja de er jo købt i 77 og der har de jo været fremme et nogle år så det er sikkert blot en senere model. Jeg vil da rigtig gerne låne dine jeg skal dog lige have arrangeret transport. Har muligvis en bil til låns i næste uge.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster