cdp skrev:Dejlig stor stue, med masser af luft - hvad er i øvrigt dit indtryk af riaa-delen på den 750'er ? Er der nok effekt til de sultne IMF ?
cdp skrev:Imponerende du har lagt så mange billeder op - hvad du laver til dagligt er der ikke tvivl om. Autodidakt kok, og halv proff musiker, der cykler til og fra arbejde..Fritid, - ja der var jo tit 2 tallerkener på bordet..
![]()
Eneste lille anke kunne være en hylde til grammofonen, hvis gulvet spiller for meget med.
Dejligt at se folk, som " går op " i tingene til perfektion.
K_50 skrev:Jeg hader i grunden at justere gear og bremser. Men med lidt vin i glasset og gode plader blev det en helt i orden lørdag aften alligevel.
Jeg skamhører Made in Japan for tiden, og er helt ekset over, hvor naturtro trommerne lyder over de små højttalere. Som trommeslager, der ellers hader trommesoli, er The Mule blevet ca. 60 gange mere awesome :D.
Klausen skrev:
Det er da rart at se nogle der selv laver deres cykel men midt i stuen, så må du være single, for prøvede jeg det her hjemme var det skilsmissegrundlag.
Derailleur gear er nok det bedste at køre med,men en fandens vedligeholdelse især når man køre meget på grusveje, så derfor er den fortrukne en 8 gears Shimano indvendig gear.
Ellers et fedt opsæt
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster