KlausM skrev:Og dejligt at det er "The New" handbook, så du ikke sidder "outdated" information![]()
Den er "new" fra 1955 og for mig helt aktuel. Stereo er kun sporadisk med og da med denne fine tonearm med to tonehoveder:
PQR
KlausM skrev:Og dejligt at det er "The New" handbook, så du ikke sidder "outdated" information![]()
pqrannes skrev:Mit første bud er den lille hj.lavede ecl??-et eller andet rørforstærker, jeg havde med hjem fra træf sidste år:
Det prøver jeg.
PQR
pqrannes skrev:Kan man få for mange fuldtoneenheder?
Nej, vel.
Da jeg i sin tid sad og gloede i gamle Isophon-kataloger (http://www.lup-berlin.de/archiv/Katalog/index.html) for at læse om mine fine Isophon PH2132E coax-enheder, som i 1967 kostede 71 DM, skelede jeg altid til de Isophon Orchester, også coaxial-enheder, som stod lige ved siden af i kataloget og kostede 230 DM:
Så meget dyrere, så meget tungere (dobbelt så tunge) og måske så meget bedre? Ak.
Men nu er der dumpet sådan et par ned i min turban.
De var på bud på dba.dk, og jeg fik dem til en god pris.
Det bliver spændende at få sådan et par 12'' vintage-coaxialhøjttaler i mine OBer.
Eneste aberdabei er, at de står i en papkasse:
hos min datter på Amager uden konkret plan for at blive bragt til Jylland.
Nuvel, jeg klarer mig nok med det jeg har i stuen her sålænge. Det er jo også godt at have noget at se frem til.
PQR
Louis skrev:
Uha - spændende! Det glæder jeg mig til at høre om.
Tag evt fat i Søren, han skal vist måske til Jylland i september engang. Han har også noget til mig, og jeg skal et smut til Viborg i nærmeste fremtid.
pqrannes skrev:Louis skrev:
Uha - spændende! Det glæder jeg mig til at høre om.
Tag evt fat i Søren, han skal vist måske til Jylland i september engang. Han har også noget til mig, og jeg skal et smut til Viborg i nærmeste fremtid.
Tak. Ja, de bliver sjove at lægge øre til.
Søren, den gode dreng (undskyld; du og Søren var sgu kun store drenge, da jeg først mødte jer på Hald), fik fat i mig og transport er aftalt.
PQR
Tonni skrev:Jo det er aktuelt ift din tråd. I morgen forventer jeg at få besøg af et par AD12100/M8.
Har du erfaringer med den slags?
Tonni skrev:Ikke for at virke provokerende Peter. Men er det ok at jeg stiller dig et spørgsmål?
Jo det er aktuelt ift din tråd. I morgen forventer jeg at få besøg af et par AD12100/M8.
Har du erfaringer med den slags?
Har hørt både godt og skidt om dem. Men denne omtale gav lidt mere blod på tanden, end min kone kommer til at lide...
...
JGreen skrev:Tonni.
Hvis du mangler noget og site dem i, så har jeg et par baffle plader til ob du kan hente,
( De er med et oval huld men de vil værre fine til en 12" de er i bøgefiner)
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster