Skal i også have størrelsen på mine underbusker

Jeg venter bare på at der sker noget med den Marantz amp. som Mads er i gang med.
Er den ved at være varm eller er der andre ting mere som er varmt lige nu

Mvh.
LarsW
Tube mania skrev:Så prøv lige at måle DC fra stel til en af de modstande...ligegyldig hvilken...jeg tror der er DC på dem. Prøv begge kanaler...
LarsW skrev:Rolig nu.
her skal du have 41.6 volt dc på collektorsiden af transistor Q805 og på emitter
siden 32 volt dc. Derefter mål på collektor -41.6 v dc af Q806 og derefter skal der måles på Q806 emittersiden
skulle der gerne være - 32.5 volt dc .
Mvh.
LarsW
Tube mania skrev:Arh...nu bliver det oz for indviklet...kan vi ikke bare blive enige om der skal være 0V på emitter-modstandene...og at det er en fejl...hvis der er andet. Det behøver ikke at være noget alvorligt..
Tube mania skrev:Arh...nu bliver det oz for indviklet...kan vi ikke bare blive enige om der skal være 0V på emitter-modstandene...og at det er en fejl...hvis der er andet. Det behøver ikke at være strømforsyningen...ej heller noget alvorligt. Jeg kunne godt tænke mig du renser det lange multistik i bunden af forstærker printet. Men vær sikker på der ikke står spænding på hoved-lytterne...
MDA skrev:Tube mania skrev:Så prøv lige at måle DC fra stel til en af de modstande...ligegyldig hvilken...jeg tror der er DC på dem. Prøv begge kanaler...
Kan måle 41V DC på venstre kanal
Højere kanal måler stort set 0
Hvad er der lige sket her?
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 7 gæster