spuncut skrev:Lidt weird at mellemtonen spiller med helt ned i den dybeste bas.
Ja - det ser underligt ud. Det var også derfor jeg valgte at dele det...

Jeg vil dobbelt tjekke det.
Hilsen X-ray.
spuncut skrev:Lidt weird at mellemtonen spiller med helt ned i den dybeste bas.
X-ray skrev:Troede at bassen var en Peerless-enhed, set ud fra membran og standen af 'foam' kanten... men det er det åbenbart ikke...
Hackenberg skrev:Husk det er et parallel-filter. Komponenterne virker "omvendt".
Spolen kortsluttet lave frekvenser til næste enhed.
X-ray skrev:Hackenberg skrev:Husk det er et parallel-filter. Komponenterne virker "omvendt".
Kan du forklare det nærmere - jeg mangler den store åbenbaring med det filter...![]()
Hilsen X-ray
KlausM skrev:X-ray skrev:Troede at bassen var en Peerless-enhed, set ud fra membran og standen af 'foam' kanten... men det er det åbenbart ikke...
Ligner enheder lavet af Japanske Tonegen, der også producerede enheder for Acoustic Reasearch fra engang i starten af 80'erne. Er basserne skiftet, eller ser de originale ud??
Mvh Klaus
Hackenberg skrev:X-ray skrev:Hackenberg skrev:Husk det er et parallel-filter. Komponenterne virker "omvendt".
Kan du forklare det nærmere - jeg mangler den store åbenbaring med det filter...![]()
Hilsen X-ray
Ved lave frekvenser er spolen en ganske lille modstand og signalet løber herigennem i stedet for gennem diskanten.
Ingen højpas-filter på mellemtonen.
spuncut skrev:Det betyder at Bas og Mellemtone sidder parallelt ved lave frekvenser.
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 3 gæster