Som dog trænger til en ordentlig opfrisker.
Hilsen X-ray
KenRas skrev:Sorry, jeg kunne ikke lade væreFortsat god weekend.
X-ray skrev:Jeg går og prøver at rydde lidt op i mine flyttekasser og så dukkede disse op...
Små CineMag trafoer til MC pickup. Der ligger også en 10 år gammel kvittering - Ja, tiden flyver.
Var der egentlig nogen som kom ordentligt i mål med disse...? Jeg mener jeg kom i mål, men kunne ikke forliges med min DL103 - den åbnede ikke rigtigt op uanset belastning. Så jeg vendte tilbage til MM.
Måske man skulle give det en chance mere.... - eller har nogen lyst til at prøve..?
Hilsen X-ray
X-ray skrev:Jeg går og prøver at rydde lidt op i mine flyttekasser og så dukkede disse op...
Små CineMag trafoer til MC pickup. Der ligger også en 10 år gammel kvittering - Ja, tiden flyver.
Var der egentlig nogen som kom ordentligt i mål med disse...? Jeg mener jeg kom i mål, men kunne ikke forliges med min DL103 - den åbnede ikke rigtigt op uanset belastning. Så jeg vendte tilbage til MM.
Måske man skulle give det en chance mere.... - eller har nogen lyst til at prøve..?
Hilsen X-ray
MAJ skrev:Ellers har jeg en Thorhauge, du kan låne og prøve. Den matcher DL103.
P.S: Den er ikke til salg.
- Jeg har dog en kraftig lyst til at prøve kræfter med MC igen -
cdp skrev: Har denne Coral mc-88DX, der ikke bruges længere. Mener det er en HI-output, har ikke været brugt længe, så ophæng sikkert trægt. Gratis og I stedet for den rødvin du aldrig fik..
X-ray skrev:cdp skrev: Har denne Coral mc-88DX, der ikke bruges længere. Mener det er en HI-output, har ikke været brugt længe, så ophæng sikkert trægt. Gratis og I stedet for den rødvin du aldrig fik..
Tak for det fine tilbud - men jeg skal i en helt anden retning ift MC.
Hilsen X-ray
bjerager skrev: SPU?
X-ray skrev:bjerager skrev: SPU?
Det kommer an på om der er nogen, der har en lavere impedans. Og så skal det kunne betales - det skal jo være sjovt..![]()
Hilsen X-ray
bjerager skrev:X-ray skrev:bjerager skrev: SPU?
Det kommer an på om der er nogen, der har en lavere impedans. Og så skal det kunne betales - det skal jo være sjovt..![]()
Hilsen X-ray
Vil du låne ved lejlighed?
X-ray skrev:Jeg har været så heldig, at have 'gen'fundet en Sansui AU-999. Men der mangler en vippe-knap... Ligger nogen inde med sådan en ekstra - er jeg meget interesseret.
Det er egentlig power-switch som er knækket og væk - men den regner jeg med, at kunne fixe.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster