Og nu Sansui AU-101 (en slags single ended transistor-forstærker?) og Philips 9710 M/01 i OB; det er vist også ret godt. Synd(t) at Hmt og hans gode, analytiske ører ikke nåede at høre det.
PQR
r-l-b skrev:Hmt ??
hmt skrev:... Jeg tænkte, PQR, om du har prøvet at høve OB-kabinetterne 10-15 cm fra gulvet. Jeg syntes at ane en svag resonans farvning af mellemtone, hvilket måske skyldes at enhederne sidder tæt på gulvet?
Det store, som er på vej, kan der løftes lidt slør - det lyder rigtig spændende?
Fredmarantz skrev:Det er sgu sært og co-incidential, at du lige skulle finde en Permakino (er det en version "I" ?) - nu hvor jeg lige har reddet en sådan fra den visse død. Og så i en open baffle - haha!
Peter, kan vi ikke sige som en start, at du er velkommen til at låne den til dine OB-forsøg? - (jeg har grusomt svært ved at skille mig af mig ting (er der en psykiater til stede?)). Lad os se på det ved lejlighed.
Godt, at du fik listet Marantz 1070 ud af spejdernes vold - må den bringe glædestårer frem hos din datter. 1070 findes i to versioner, nemlig én med en blå rund pilotlampe (power) over volumeknappen- og en version hvor "power" står blåt baglyst i et rektangulært felt over volumeknappen. Hvilken var det?
Serienummer?
Vh
Freddy
eggers skrev:Interessant! Er kurven støbt i bakelit eller metal?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster