Fensten skrev:Building Green konference de sidste to dage, blev afsluttet med at jeg kørte til Tilst for at købe maling til terrassen og ikke mindst for at samle Gene Ammons “Boss Tenor” fra Analogue Productions i hi-fi klubben. Der fik jeg lov lov til at lytte til et moderne anlæg. Dali Rubicon 8 og en NAD M33 og streamning via Tidal. Det var noget andet end jeg er vant til![]()
LP’en er en del af Analague Prestige Series og måske bør man samle de audiofile AP lp’er op man gerne vil have nu, mens at de står på hylden ved den “lokale”. Eftersom straftold og andre forhindringer i forholdet til vores tidligere venner, måske besværliggør den normale udveksling af varer og tjenesteydelser.
Nok om det. Musikken en lækker, laber, tilgængelig også for ikke jazz elskere. Gene Ammons og hans tenor sax spiller hovedrollen, bakket op af Tommy Flanagan på klaver, Doug Watkins på bas, Arthur Taylor på på trommer og Ray Barretto på conga. De gør det alle enestående på en melodisk, varm og lettilgængelig jazz udgivelse, der på ingen måde kradser i ørerne. Den flyder stille og roligt igennem øregangen. Ørecreme med andre ord.
Mastering er udført af Kevin Grey og pladen er presset hos QRP. Kvalitet fra øverste hylde
Giv den et lyt på streaming og hør om der noget for dig.
God aften,
Fensten
Captain Phoenix skrev:Jeg fik på Record Store Day-indkøbene i dag 2 ud af de 4, jeg ville have.
Så er glasset halvt fyldt eller halvt tomt..?
Elway skrev:Captain Phoenix skrev:Jeg fik på Record Store Day-indkøbene i dag 2 ud af de 4, jeg ville have.
Så er glasset halvt fyldt eller halvt tomt..?
Ikke for at skabe mere efterspørgsel, men hvad var du ellers på jagt efter i lørdags?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster