pqrannes skrev:Ja, fundet af CV Jørgensens "Sjælland" på vinyl var et fedt fund.
Det hedder sig (på nettet), at den kun er trykt i 500 (eller 1.000) eks.: er der nogen som kan huske, hvorfor der kun er så få i omløb? Troede man ikke længere på vinyl-formatet, blev den trukket tilbage eller hvordan var det?
PQR
Louis skrev:pqrannes skrev:Ja, fundet af CV Jørgensens "Sjælland" på vinyl var et fedt fund.
Det hedder sig (på nettet), at den kun er trykt i 500 (eller 1.000) eks.: er der nogen som kan huske, hvorfor der kun er så få i omløb? Troede man ikke længere på vinyl-formatet, blev den trukket tilbage eller hvordan var det?
PQR
Så vidt jeg husker er der kun trykt 500 stk. Af to omgange. Første oplag er vist på 500 men da c.v. Jørgensen så dem var han ikke tilfreds med farverne på coveret, så 200 blev trukket tilbage, og kom aldrig ud. Så blev der trykt 200 nye, med de rigtige farver osv. Så det skulle være en af de få plader hvor andet oplag er mere sjældent end første:)
Men jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra, eller om det er sandt.
Sjælland og fraklipner højt på ønskelisten her - det er de to der mangler her i samlingen.
Men foræringen (ikke fundet)vaf Allan Olsens - Jøwt, med autograf og dato på vinyl, er jeg nu også ret glad for.
Andre der har invisteret i den?
csso skrev:Louis skrev:pqrannes skrev:Ja, fundet af CV Jørgensens "Sjælland" på vinyl var et fedt fund.
PQR
Så vidt jeg husker er der kun trykt 500 stk. Af to omgange. Første oplag er vist på 500 men da c.v. Jørgensen så dem var han ikke tilfreds med farverne på coveret, så 200 blev trukket tilbage, og kom aldrig ud. Så blev der trykt 200 nye, med de rigtige farver osv. Så det skulle være en af de få plader hvor andet oplag er mere sjældent end første:)
Men jeg kan ikke huske hvor jeg har det fra, eller om det er sandt.
Sjælland og fraklipn er højt på ønskelisten her - det er de to der mangler her i samlingen.
Men foræringen (ikke fundet)vaf Allan Olsens - Jøwt, med autograf og dato på vinyl, er jeg nu også ret glad for.
Andre der har invisteret i den?
Hvor har du fundet den? - og er der flere?
larsne skrev:Uriah Heep
Captain Phoenix skrev:Solidt indkøb af 70'er must-have-rock'n'roll LP'er - tillykke.![]()
Det gjorde Susanne med de store brune øjne og de store bløde b...... også.
Gik i 1.g altså... Og også det andet...
larsne skrev:Captain Phoenix skrev:Solidt indkøb af 70'er must-have-rock'n'roll LP'er - tillykke.![]()
Det gjorde Susanne med de store brune øjne og de store bløde b...... også.
Gik i 1.g altså... Og også det andet...
Ja hvis hun også kunne lide Heep så lyder det sandelig som 'the one that got away'
Edge skrev:Nu kommer Sommer snart og lovpriser dine fund.![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster