Captain Phoenix skrev:kbekke skrev:"Jeg ka' bare overhovedet ikke MÆRKE hende. Mon ikke hun trænger til at få en nær-dødsoplevelse eller to?"
Kim - tak for en meget velskrevet & morsom post.
Også fint at få lukket op for, at noget af det, der snurrer netop nu, ikke er hvad man kunne drømme om.
Sådan er det jo: Engang imellem får man bare slæbt noget med hjem, som ikke holder eller rører noget i én.
Selv tak, Claus.
Heldigvis har mine "smuttere" ikke kostet mig noget, da jeg er så heldig at bo i en kommune, der i hvert fald endnu, har råd til både at have musikbibliotekarer ansat og ikke bare lade dem købe nye plader, men sågar også låne dem ud til Gud og Hvermand - GRATIS!
Til gengæld må man så leve med, at der også er nogle HELT nye imellem. Altså plader, der er lavet af nogle unge mennesker, som man slet ikke har hørt om før og som ikke engang var født dengang Verden gik af lave. Det synes jeg faktisk også kan være lidt spændende, bare til en afveksling.
Det er selvfølgelig trist, at din Delta-investering ikke levede op til forventningerne. Men du kan måske trøste dig med, at jeg er mindst for 200,- misundelig uanset hvor håbløs den er.
Og hvis du gerne vil høre, hvordan Delta Blues Band lyder i 2013, så er det den her, du skal ha':
Den fåes vist desværre ikke på vinyl.
Til gengæld er mit eksemplar signeret (til min eks-svigermor, der snart fylder 70) og jeg lover, at den holder 100% og snurrer netop nu...
...og som Freddy skriver, så har de i den grad stadig fat i den fede ende af de blå toner på en scene.