Har ikke fundet den på vinyl. Desværre!!!

Men bare det at nyde atmosfæren fra Stampen...

Runkeldunk skrev:!S Tonni.
Har selv overvejet at købe den sacd udgave. Kan du sige mig om nummeret truddelut forefindes på udgivelsen. Det er et gammelt bengt hallberg nummer( Det ved du sikkert godt)
Almarx skrev:... Men ellers har der været lys i adventskransen og Bob Dylans juleplade i højtalerne.
Almarx skrev:Nu fortiden presser sig på, husker jeg at Link Wray faktisk opholdt sig i TISVILDE. Så pqr, måske var han lige i nærheden i det nordsjællandske i starten af halvfjerdserne.
pqrannes skrev:Nu er det så denne:.
Jeg fandt den i dag i en genbrugsbutik i Randers (hvor er du Tonni?) på vej ud og optø (sommer)huset på Djursland - jo, fyret var løbet tør for fyringsolie og gået i stå, og da jeg fik det i gang, havde jeg kun held med at få varme på 1 af 4 radiatorer. De øvrige er frosne i rørene på loftet!
George Shearing er ikke det hotteste hotte af jazz fra 50erne/60erne, men denne, hvor bl.a. Montgomery brødrene er med, svinger sgu ret godt. Især efter vinylpladen fik en tur i den lokale pladevasker, som heldigvis stod her på matriklen.
Sjovt, med denne plade er det i øvrigt sådan, at selv om pladen er stereo (JLP 955), er coveret mono (JLP 55) ,men dog reddet på stregen af et klistermærke på forsiden, der siger "stereo".
PQR
Tonni skrev:
Tillykke Peter!
Jeg ved godt der stod noget guld der oppe!!! - Så derfor var det dejligt at se du faldt ind...
- Konen har forbudt mig at slæbe mere til huse, før der er "ryddet op" i det "rod" jeg holder mig...
Med hensyn til fyret. Så håber jeg, virkelig, du får tøet det >inden< der kommer en rørsprængning!
Er der opsyn med det, af en venlig nabo eller lignende?
Hvad er det for resten for en vaskemaskine du har på matriklen?
Med venlig hilsen
Tonni
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster