Edge skrev:Den Vpi PQR suger den væsken op og fordeler på pladen eller skal man selv sprøjte væsken på?
Tonni skrev:Denne plade kommer jeg til at savne, når den en gang ikke længere kan...!
Der er noget med "mr. slowhand" live!!!
KlausM skrev:Så blev det til endnu et eksemplar (mindst det 3.) af Acoustic Research Demonstrationsplade "Volume 1: The Sound Of Musical Instruments" udgivet af det lille spanske kvalitets pladeselskab Ensayo. Desværre blev der aldrig en Volume 2. Det er især indspilningen af den Serbiske Jazz musiker Dusko Goykovich' "Ten to two blues" jeg hører, men alle skæringer er forstrinlige i lyden, 5 kr i rodekælderen i Accord i Kbh.
Godt Nytår
Klaus
pqrannes skrev:
Det er en super vellydende vinylplade, det kan jeg bekræfte.
Det kunne være interessant at finde plader fra samme, spanske pladeselskab og se om det lyder lige så godt. Måske var det bare et tilfælde at det blev det selskab, der fik lov at udgive AR-s demonstrationsplader?
PQR
Bent Egholm skrev:En god kollega stak mig cd'en The Oscar Peterson Trio "Night Train" i hånden , og bad mig lytte til noget helt andet musik end jeg plejer....
Jeg har et ret anstrengt forhold til Jazz, men for pokker hvor Hr. Peterson dog kan spille klaver! Eminent!
Og så er den indspilning snart 50 år gammel.....
Jeg tror jeg skal på jagt efter den oprindelige vinyludgave...
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster